piątek, 13 września 2013

Dobry wieczór wam !
postanowiłam wstawić parę fotek dziś , w prawdzie mogły wam się rzucić w oczy gdzieś ,bo moja córka je umieszczała na swoim blogu.
Fotki z sesji zdjęciowej u mnie w pracowni  (suknie ślubne)  mam parę starych ,jak aby zaczęłam mieć te suknie . Lokal w którym miałam swoją pracownie sąsiaduje z salonem kosmetyczno-fryzjerskim zaprzyjaźniłyśmy się, na początku pracował tu  chłopak (gej)  przesympatyczny człowiek, kobiety przychodziły tu jak osy do ula .:) :) :) prawdziwy artysta. nawet miał mały epizod muzyczny wystąpił w bitwie na głosy z BUTKA SUFLERA
Potem zrezygnował i wyjechał do Londynu SZKODA .
Wracając do sesji nie jest ona jakaś tam profesja ale coś tam wyszło moja przyjaciółka kosmetyczka robiła makijaże dziewczyny fryzjerki czesały .











Sukienki i stylizacje- aldona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz