piątek, 13 września 2013

Dzień dobry
Dzień nawet ok pod względem pogody, mimo że 13w piątek :) staram się nie wierzyć w przesądy ale czasami w głowie się kłębią te bzdury.
pomyślałam że podzielę się z wami swoimi pomysłami ,chociaż wiem że dziś w necie jest tego bardzo dużo ,ale może znajdzie się ktoś komu coś wpadnie  w oko :)
Jestem krawcową od 20 lat szkoliłam się na krawiectwo kuśnierskie ,bardzo to lubię a najbardziej skóry licowe. Na pewno nie jest ze mnie majstersztyk :) no ale klientki przychodzą więc chyba się podoba .
Nadchodzi jesień ......a ja uwielbiam ,kocham ją ,razem z nią przychodzą pomysły na szycie, przerabianie .
Życie mi trochę dało w kość i nadal to robi  i dlatego próbowałam swoich możliwości we wszystkim co potrafię zrobić.
W latach 1992 założyłam działalność razem ze wspólniczką były to usługi krawiecko- kuśnierskie  ,trwało to 12 lat ,między czasie urodziłam syna i córkę .Potem mała przerwa mieszkałam z teściami ,najpierw teściowa zachorowała na aplazję szpiku kości (zmarła) za rok zachorował mój teść ,miał wylew a potem kolejny i kolejny i parę chorób które uniemożliwiały życie w spokoju, po trzech latach choroby zmarł  .
Postanowiłam otworzyć jeszcze raz swoją działalność bo i tak jak chodziłam po mieście a jest bardzo małe ,
to ludzie pytali czy coś przerobie, uszyję więc znalazłam lokal i otworzyłam. Kraśnik w którym mieszkam jest dosyć mały i konkurencji w takim fachu nie ma ale jest tu dużo emerytów a młodzi uciekają, bo nie ma pracy . Kuśnierstwo jest tu pracą sezonową , więc i ja też nie mogę sie otrzymać na rynku .
Próbowałam wiele rzeczy , po za swoim zawodem, robiłam bukiety ze słodyczy okolicznościowe, zaproszenia .
Szyłam ubranka dla psiaków , torby damskie, czapki . teraz mi chodzi po głowie uszyć szelki dla kotka małego bo jestem od miesiąca właścicielką kotka, poza tym mam kundelka którego przygarnęłam 15 lat temu. A zapomniałam ......od roku czasu mam suknie ślubne które tez szyje, wynajmuję ,sprzedaję i własnie teraz straciłam lokal ponieważ został sprzedany a ja go dzierżawiłam na krótki czas więc jestem na etapie szukania taniego lokalu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz